آفرينش آفرينش .

آفرينش

چگونه سئو سايت را به بهترين حد خود برسانيم

طراحي سايت بر دو اساس بنيادي بنا شده است: خلاقيت و تقليد.

 اكثر طراحان سايت مشتاق به در اختيار داشتن و استفاده از به روزترين روش هاي طراحي و بهينه سازي سايت هستند تا هنگامي كه اين روش ها همگاني باشند.. برخي مواقع اين خلاقيت جاي خود را به تعصب بدون مورد مي دهد. ولي سفارش مي گردد كه با نگاهي بزرگ و گسترده از تقليد تعصب گرانه به روش هاي تازه به اين كسب و كار نگاه كنيد. در اين نوشته در باره روش هاي بهينه سازي سئو نكاتي را مطرح مي نماييم.

هوش مصنوعي
 ” پادشاه طراحي سايت، محتواي آن است.” همينطور، محتوا اصلي ترين و با اهميت ترين سويه در طراحي سايت مي باشد. در اين باره بايست اين مورد را نيز لحاظ كنيم كه بازديدكنندگان شما احتمال دارد با دستگاه هاي گوناگون نظير تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ تاپ از طراحي سايت شما بهره بگيرند ، پس بايست فعاليت هاي شما با همه دستگاه ها هماهنگ باشد و كاربر را راضي نگه دارد. در اين باره علم هوش مصنوعي روش هاي گوناگوني به منظور خودكار كردن خيلي از زمينه هاي طراحي سايت ارائه كرده كه استفاده از آن ها به منظور بهينه سازي و سئو سايت داراي اهميت است.

 

گوناگوني در تنوع بروزرساني ها
 نكته مهم بعدي در موضوع ايجاد محتوا و بهينه سازي سئو سايت تنوع و آپديت هاي محتوا مي باشد كه در طراحي سايت تان عرضه مي كنيد. در عين توجه به تنوع محتوا كه به اشكال و خلاقيت هاي مختلفي نظير فيلم، تصوير و انيميشن عرضه مي شود از قاعده ” كاربر پسند بودن ناوبري طراحي سايت ” غفلت ننماييد. براي درك بهتر اين موضوع مي توانيد به صفحه آموزش سئو مراجعه كنيد.

 

عكس هاي درجه يك
 در سابق به كارگيري از عكس هاي موجود و آماده خيلي شايع بود ولي در حال حاضر استفاده از دست نويس ها، دل نوشته ها و طراحي ها و نقاشي هاي فردي و يكتا اثرگذارتر و با كلاس تر مي باشد. با مراعات كردن اين روش، شما مي توانيد با ارتباط دادن برند تجاري تان با اين طرحها و تصاوير درجه يك در بازار رقابتي خيلي موفق تر ظاهر شويد.

 

امكانات و گجت هاي پوشيدني
 توصيه مي كينم، كه موقع طراحي سايت تان پاسخگو بودن آن در دستگاه هاي هاي پوشيدني و گجت ها را در درجه اهميت بالايي قرار بدهيد. با در نظر داشتن اينكه به كارگيري از اين دستگاه ها در حال فزوني است پس براي رسيدن به خواسته كسب و كارتان سفارش مي شود هماهنگي و سازگاري با اين دستگاه هاي ورودي ها را در همه قدم هاي طراحي سايت و سئو سايت تان لحاظ كنيد.

فعاليت هاي اثرگذار
 با لحاظ نمودن پاسخگو بودن وب سايت تان به همه دستگته هاي ورودي در موبايل ها، تبلت ها، ساعت هاي هوشمند و گجت هاي پوشيدني، قاعده ” كاربر پسند” بودن فعاليت هاي طراحي سايت به يك قانون بنيادي و تاثير گذار در سئو سايت شما بدل مي گردد.
استفاده از انيميشن هاي يكتا و درجه يك
 سرانجام در نظر داشته باشيد كه موضوع طراحي سايت در حقيقت به ظاهر سايت شما مربوط مي گردد. به نظر بهره گيري از انيميشن هاي خاص مناسب ترين انتخاب به منظور سئو سايت تان مي باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۳۷:۵۰ توسط:بهار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :